Update

Världssämst på att uppdater jag vet. Sorry Alex! Men skaffa instagram eller fb 😂 haha ja ja hursom, vi har vart och gjort rutinultraljudet den 27/7. Visade sig att mitt bf blev framflyttat till den 2 januari 2016. Nu vet ju jag att jag förmodligen inte går längre än till vecka 37+0 som då är den 12 december. De andra är ju födda 33+6, 37+2, 36+5 och 35+4. Så jag tror helt ärligt inte att jag ens går till 37+0. Den som lever få se. Men själv tror jag att det blir någon gång mellan 14 november och 12 december. Lilla plutten i magen visade sig vara en liten tjej. Hennes namn kommer att bli Noomi Calise.

 
Var och klippte mig häromdagen. Ca 20 cm klipptes av. Är så himla nöjd.


Idag är vi i vecka 18+3 ❤️





Kommentarer :

#1: Alex

Åh, va kul Jessi! GRATTIS! <3

Svar: Tack 😊❤️
Jessie

skriven

Kommentera inlägget här :