Oflyt

Hur mycket otur kan en familj få ha egentligen? Igår pajade våran diskmaskin. Idag pajade våran bil. Och imorse vi 05.30 var det någon som var och röck i våran och grannens dörr. Läskigt!

Ikväll kommer brorsan med sambo och deras dotter på middag och mys ❤️ På måndag börjar vardagen igen med fsk för 2 av barnen och skola för ett av barnen. Pappan blir hemma lite till. 1 februari blir första arbetsdagen efter en  vabb och pappaledighet på 8 månader. Jag sitter och funderar på vilken syskonvagn som blir bäst för oss så att vi kan dra ut och promenera även då pappan åker och jobbar. Just nu har vi bara en enkelvagn och en syskonvagn fast med bara två sittdelar. Sen är syskonvagnen vi har bara en slit och slängvagn så den vill jag inte ens köpa en liggdel till. Hittills har vi ju klarat oss bra med vagnarna vi har då båd vart hemma och vi kunnat köra varsin vagn. 


Tog mig en promenad igår också. Fast appen måste ha hakat upp sig lite då jag är rätt säker på att jag inte en enda gång promenerade i 17,7 km/h. Haha 😂

Kommentarer :

#1: Joanna Eriksson

Hallå!
När jag var ute o promenerade mkt med grabbarna i vagn, så var jag jävligt nöjd med våran UJ, Mountain buggy. Sjukt lätt och smidig att promenera med. Älskar fortfarande den vagnen. O tar hellre den än enkel vagnen, även om det oftast bara är Arwid som åker vagn nu.. Men ibland kan de va skönt att knöla ner Edwin i vagnen också! 😜

Ha en fin dag!
Kram

Svar: Jag vill gärna ha barnen emot mig även då dom sitter. Går det på den tro?
Jessie

skriven
#2: Kim Meyer

Vi har en bugaboo donkey, jag älskar den men tyvärr så är den ganska dyr, i alla fall om MSN köper den ny. Begagnade går att få tag på betydligt billigare men ändå dyrare än andra begagnade vagnar oftast. Innan donkeyn hade vi en babytravel Dublin (ni har en sån va) och den tyckte jag också om förutom att barnen sitter framåt.
Finns flera andra vagnar som har flexibilitet som donkeyn men oftast är de trängre både på längden och bredden.
Hoppas ni hittar någon, vill du ha tips och hjälp så gör jag gärna mitt bästa för att vara till hjälp 😊 Kram

Svar: Jo en Bugaboo Donkey har jag haft. Men har bestämt att testa en Emmaljunga Double Viking nu. Ja Dublin är ju helt okej förutom att man inte kan ha barnen emot sig. Tycker jag är viktigt. Vill helst inte vända barnen framåt alls.
Jessie

skriven

Kommentera inlägget här :