Min första pw på månader

Morgonens vikt stannade på 91,9 kg. Usch! Den vikten vill jag aldrig mer se på vågen som ogravid. Inte som gravid heller för den delen. Jag vägde som mest 100 kg. Det var inne på förlossningen strax innan jag skulle föda.  Mitt första mål är att gå ner 5 kg innan februari. Jag vill tro att 5 kg går lätt. Har precis gjort min första pw på många månader. Måste inse att kondisen inte är på topp efter att ha fött barn för 6 veckor sen. Men nu ska jag försöka jobba upp styrkan och orken i kroppen igen. 




 

Kommentarer :

#1: Erika Palmqvist

Hejja! Här är det nästan lika, fast jag "bara" har två barn. Andra barnet föddes i augusti, under graviditeten vägde jag som mest 105, sen har jag varit fast på 94,4 lääänge. Nu får det vara nog! :)

Svar: Heja heja! Detta klarar vi 👊🏼👊🏼👊🏼
Jessie

skriven
#2: Anonym

Är precis på samma både vikt o kondition, och gick först rundan i veckan. Skönt att komma igång, var 7 veckor sen den lilla kom. Hade precis gått ner 22kg när jag blev gravid, så nu är jag på ruta 1 igen.. 😂
Hejja oss! 👍💪

Svar: Härligt! Heja oss 👍🏼👍🏼👍🏼
Jessie

skriven
#3: caroline

Men såå härligt, du kommer klara det galant!!

Svar: Tack ❤️
Jessie

skriven
#4: Emilija Romaite - Träning och Hälsa

Härligt att du tar tag i din hälsa och träning. Lycka till, jag är helt 100 på att du kommer att lyckas :) om du är sugen på smarriga fast nyttiga rätter (mest frukost) har jag en drös av sånna inlägg bland mina kategorier på bloggen :) kramis

Svar: Tack ❤️ ska kika in där
Jessie

skriven

Kommentera inlägget här :