En vecka sen

För en vecka sen började jag på 91,9 kg. Idag står vågen på 91,0 kg. Så inga jättestora förändringar ännu, men ändå glad att vikten gått 900 g ner istället för upp. Sen fyllde jag ju år i måndags och det blev lite tårtfika. Och igår höll vi babyshower för min bästa vän med tacobuffe och tårta. Men ändå så har jag  ändrat min dåliga livstil drastiskt. Istället för att sitta i soffan på kvällarna så har jag gett mig ut på promenad. Istället för att dricka massa läsk så dricker jag nu bara vatten. För att inte tala om allt snask vi käkat på kvällarna. Det har vi bytt ut mot hederligt vanligt kaffe och the istället. Hoppas på att till nästa söndag ha kommit ner under 90 kg 😊 ska pusha mig själv lite extra. Spark i röva!!


Igår blev Noomi hela 7 veckor gammal. Inatt sov hon mellan 00-07. Snacka om att ha sovit skönt. Hela familjen. Vi klev upp för frukost kl 10. Imorgon börjar vardagen igen för barnen. Janne är hemma till 1 februari. Så lite mer mys med honom och de små blir det iallafall. Kommer kännas konstigt utan honom hemma på morgonen när jag har vant mig vid de sen 8 månader tillbaka. Blir lite nya rutiner för hela familjen.





Kommentarer :

#1: Linda

Grattis! Det blir nya rutiner här med men det är nyttigt ibland :)

Svar: Tack 😊 ja det är de. Blir som en nystart liksom 😊
Jessie

skriven

Kommentera inlägget här :