Hejjjj!

Nu var det länge sen sist igen. Haha, blogga är inte riktigt min grej. Gillar mer att instagramma än att skriva. Sen känns det som att jag ör alldeles för upptagen för att sätta mig ner och skriva något. Men en lite. Update ska jag väl orka skriva ner. Igår gick jag in i vecka 24, alltså 23+0. Magen växer så det knakar. Idag har jag känt riktigt hårda sparkar utanpå magen som även syns. Så himla kul oavsett att jag redan gjort detta så många gånger innan. Kärleken till lilla Noomi i magen bubblar snart över. Kan knappt förstå
Att jag faktiskt ska bli mamma för 6:e gången till ett litet underverk.


Gjort lite förrådsrens. De behövdes kan jag säga. Kan inte förstå att även fast vi rensar där 2-3 gånger om året så hittar man ändå massor att kasta eller skänka.  Sen har vi även haft lite kalas för Liam som fyllde 5 år i torsdags. Massor av vuxna och barn hade vi här som kom och grattade och kalasade. Liam var hur glad som helst.















Kommentera inlägget här :